Przejdź do treści

Menu główne:

Tożsamość i misja firmy

Ten produkt ma formę warsztatów prowadzonych przez doświadczonych doradców. Zespół uczestniczący w warsztatach może składać się z kadry właścicielskiej i menedżerskiej oraz kluczowych specjalistów pracujących w Twojej firmie. Jest to doskonała forma integracji poprzez aktywną pracę.

Warsztat trwa 1. Podczas ćwiczeń przeprowadzana jest analiza 4 obszarów, zgodnie z tzw. Modelem Misji wg. Ashridge:

  • Cel funkcjonowania firmy.

  • Wartości reprezentowane przez firmę.

  • Standardy i zachowania.

  • Domeny strategiczne i kompetencje.


Podczas warsztatów można wspólnie zredagować pełny tekst misji firmy, uwzględniający wyniki pracy zespołowej.

Warsztaty „Tożsamość i misja firmy” mogą być przeprowadzone jako niezależny element. Jednak najlepszą wartością dla firmy i jej kadry zarządzającej daje przejście pełnego cyklu strategicznego:
1) Tożsamość i misja firmy.
2) Analiza SWOT.
3) Mapa strategii i karta wyników.
Doskonałym uzupełnieniem serii warsztatów jest przeprowadzenie w firmie audytu.

Copyright ©2011-2018 directzone Marcin Pałkus
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego